Chat LimeTalk - ZKO Prachatice

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Chat LimeTalk

Kontakt
Datum poslední editace této stránky: 30.9.2017

Lime Talk - snadné chatování přímo z webu!

Na tomto novém webu se vám v pravém dolním rohu každé stránky objevuje nabídka ONLINE konverzece (chat) se správcem webu - Petrem Falkem (starším).

Je-li stránka vybavena online chatem, návštěvník vždy vidí, zda jsem na druhé straně monitoru a zda tak může očekávat okamžitou odpověď na své dotazy. Nemusí pak hledat kontakt na webu, otevírat svojí emailovou schránku a navíc čekat hodiny na odpověď.

Lime Talk je jeden z významných představitelů online chatů pro weby: služby, která umožňuje online komunikaci mezi
správcem webu a jeho návštěvníkem.

Umožňuje nejen návštěvníkovi oslovit
správce webu, ale i naopak – samotnému správci webu umožňuje oslovovat návštěvníky. Správce webu, pokud sedí u počítače, zaregistruje vstup návštěvníka na stránky. U každého návštěvníka navíc vidí jakou stránku si právě prohlíží. Dále vidí jeho IP adresu, ze kterého státu (někdy  města) je připojen a jaký používá prohlížeč. Nic víc.

PROTO JE DŮLEŽITÉ!

  • abyste se představili, pokud chcete komunikovat, abych vůbec věděl s kým si píšu
  • abyste počkali na odpověď, někdy to pár minut trvá
  • abyste zanechali e-mail, případně telefon pokud se okamžité odpovědi nedočkáte, protože ...

POKUD NA CHATU NAPÍŠETE DOTAZ a HNED STRÁNKU OPUSTÍTE, ANIŽ BYSTE ZANECHALI KONTAKT,
NIKDY VÁM NEMOHU ODPOVĚDĚT, PROTOŽE NEVÍM KOMU a JAK.

Jak probíhá komunikace?
Na jedné straně je
správce webu, který je přihlášen do svého uživatelského rozhraní – tzv. “klientské zóny”. Na druhé straně je návštěvník. Ten vidí v pravém dolním rohu prohlížené stránky chatovací okénko – tzv. “widget”.

Zahájení komunikace je pro obě strany velmi jednoduché:

Pokud je operátor ONLINE, návštěvník zahajuje konverzaci jedním kliknutím.

Pokud je operátor
(správce webu) offline, návštěvník může zanechat zprávu spolu s e-mailem – tak, aby mu mohl operátor odpovědět, jakmile bude opět online.

Z pohledu operátora je to stejně tak jednoduché. Po přihlášení do “klientské zóny” – tedy do rozhraní pro operátora – se zobrazí přehled všech online návštěvníků. Operátor může kteréhokoliv vybrat a jedním kliknutím jej oslovit.

Na řádku pro chat se objeví červená šipka s číslicí 1, což značí že máte jednu zprávu a kliknutím na řádek s textem "ONLINE - Napište mi" si ji můžete přečíst a začít se mnou komunikovat. Je to snadné.

Bublina s textem "Petr Falek se ptá? Máte nějaký dotaz?" se dá snadno zrušit kliknutím na křížek v jejím pravém horním rohu. Zůstane jen řádek pro chat,

který se vždy rozbalí a můžete ho následně zabalit kliknitím na značku - (mínus) v pravém horním rohu. Dole píšete a v horní části sledujete diskusi.

Takhle vypadá okno chatu. Ve spodní části píše návštěvník webu, v horní části se zaznamenávají zprávy.

Když nejsem přítomen je šipka červená a okna hlásí že jsem OFFLINE, tedy nejsem u počítače a můžete mi jednoduše poslat zprávu. Vyplníte svůj e-mail, jméno, případně odkud jste a vlastní zprávu. Na e-mail vám odpovím co nejdříve.

Dooufám, že se vám tato služba bude líbit. Petr Falek

Doporučené odkazy:
Recenze služby Lime Talk z roku 2013, tedy v době vzniku - od té doby celá řada vylepšení, změn a novinek >> zde
Oficiální stránka Lime Talk >> zde.
Copyright © 2014-2016 ZKO Prachatice
stránky vyrobil - Petr Falek | e-mail - petr.falek@seznam.cz
mobil 02 - 602 148 754 | Skype - falek_petr
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky